De Roos versterkt zichtbaarheid met deelname aan ‘RegioBoost’

Driejarige samenwerking begin van mooie relatie

[Hilvarenbeek, 10 juni 2025]

Bierbrouwerij De Roos is een driejarige samenwerking aangegaan met Visit Brabant en Infopoint Hilvarenbeek binnen het ‘RegioBoost’-programma. Dit initiatief is gericht op het vergroten van onze zichtbaarheid bij toeristen uit Nederland, België en Duitsland.

Een belangrijk onderdeel van het programma is het stimuleren van online reviews. Omdat 95% van de bezoekers zich online oriënteert, wil De Roos via een nieuwe reviewtoolkit meer gasten aansporen hun ervaringen te delen – bijvoorbeeld na een rondleiding of bierproeverij. Dankzij QR-codes op posters, kaartjes en digitale uitingen kunnen gasten eenvoudig een beoordeling achterlaten op platforms als Google en TripAdvisor.

Met hulp van Visit Brabant gaat De Roos daarnaast actief aan de slag met het reageren op binnenkomende reviews om de online reputatie verder te versterken.

Samen met haar vrijwilligers zorgt De Roos ervoor dat deze middelen optimaal worden ingezet in het museum, proeflokaal en de winkel.

Published on: 10 juni
Posted by: Hidde